Режим роботи магазина:
ПН - ПТ: с 9:00 до 18:00
СБ - НД: Вихідний
Передзвоніть мені
0 Кошик 0 грн
Каталог


COMME des GARCONS Хіти продажу

        Торговий дім COMME des GARCONS (Ком Де Гарсон) був заснований в 1973 році Рей Кавакубо, яка стала королевою авангардної "антимода".
       Вона зробила виклик прийнятим нормам з упевненістю, що дивне теж може бути красивим - і не помилилася. Її парфумерна лінія виходить за межі можливого; численні індивідуальні, більше нагадують чоловічі, аромати CdG з'єднують синтетичні запахи з реального життя з штучно створеним світом. Аромати CdG випускаються переважно в стилі "унісекс".
       Як зізнається сама Королева Авангарду, як її називають сьогодні, в своїх моделях вона хотіла показати всю силу і красу, що виникають при повторенні того чи іншого ефекту, бо «недосконалість і нерегулярність", - ось справжні "ознаки справжнього життя". Сьогодні, слідуючи японською традицією, Rei Kawakubo (Рей Кавакубо) разом з підкорили Європу в 80-е Йоші Ямамото і Иссей Міяке, продовжували шокувати публіку зміщеними пропорціями, спотвореним силуетом, поєднаннями прямих ліній і асиметрії. Радикально змінивши традиційні уявлення про жіночу красу, вони створили новий еталон для наслідування, навіть ті, хто не любить моделі Rei Kawakubo (Рей Кавакубо) одноголосно визнають, що вона сильно вплинула на розвиток моди.
       Парфуми Comme Des Garcons (Ком Де Гарсон) є невіддільною частиною розуміння загальної концепції і системи цінностей компанії. Парфуми Comme Des Garcons (Ком Де Гарсон) - це боротьба протилежностей, подібна боротьбі чорного і білого, таких різних і таких неподільних.
       Парфумерна лінія COMME des GARCONS (Ком Де Гарсон) входить до групи Puig Beauty & Fashion Group, точніше в підрозділ Puig Fragrance & Personal Care.

Товари не знайдені

        Торговий дім COMME des GARCONS (Ком Де Гарсон) був заснований в 1973 році Рей Кавакубо, яка стала королевою авангардної "антимода".
       Вона зробила виклик прийнятим нормам з упевненістю, що дивне теж може бути красивим - і не помилилася. Її парфумерна лінія виходить за межі можливого; численні індивідуальні, більше нагадують чоловічі, аромати CdG з'єднують синтетичні запахи з реального життя з штучно створеним світом. Аромати CdG випускаються переважно в стилі "унісекс".
       Як зізнається сама Королева Авангарду, як її називають сьогодні, в своїх моделях вона хотіла показати всю силу і красу, що виникають при повторенні того чи іншого ефекту, бо «недосконалість і нерегулярність", - ось справжні "ознаки справжнього життя". Сьогодні, слідуючи японською традицією, Rei Kawakubo (Рей Кавакубо) разом з підкорили Європу в 80-е Йоші Ямамото і Иссей Міяке, продовжували шокувати публіку зміщеними пропорціями, спотвореним силуетом, поєднаннями прямих ліній і асиметрії. Радикально змінивши традиційні уявлення про жіночу красу, вони створили новий еталон для наслідування, навіть ті, хто не любить моделі Rei Kawakubo (Рей Кавакубо) одноголосно визнають, що вона сильно вплинула на розвиток моди.
       Парфуми Comme Des Garcons (Ком Де Гарсон) є невіддільною частиною розуміння загальної концепції і системи цінностей компанії. Парфуми Comme Des Garcons (Ком Де Гарсон) - це боротьба протилежностей, подібна боротьбі чорного і білого, таких різних і таких неподільних.
       Парфумерна лінія COMME des GARCONS (Ком Де Гарсон) входить до групи Puig Beauty & Fashion Group, точніше в підрозділ Puig Fragrance & Personal Care.